21 Ekim 2009 Çarşamba

KALTUN MADRAN

Üretildiği Yer: Çine- AYDIN
Çıktığı Kaynak: Madran Dağı
Etiketin Durumu: Çok iyi
Yedek: Yok

Kaltun Madran etiketinin koleksiyon açısından en önemli özelliği, tanımadığımız ziyaretçilerden sularının etiketlerini istemede bir milad oluşturmasıdır; nasıl mı? Koleksiyon, artık benden çıkıp son hızla başta Onur ve Ertuğrul olmak üzere Harem'de çalışan tüm arkadaşlara, Soner, Polat (İhsan) Önder, Gökhan'a mal olunca, artık hiç tanımadığımız kişilerin yanına yaklaşıp, nazikçe durumu anlatıp içtikleri suyun, hatta bendeniz daha da ileyri giderek çantalarından su şişelerini çıkartıp :) etiketlerini ister olduk. İnsanlar tabii böyle bir istek karşısında oldukça şaşırıyor zira sonuçta böyle değersiz bir şeyin koleksiyonunu yapmak hiç de alışıldık bir şey değil. Elbette, sarayda görevli olmanın vermiş olduğu bir rahatlık da yadsınır değil, öbür türlü sokakta birinden böyle bir şey istemek kişiyi tedirgin edebilir.
Neyse, biz gelelim bu suyun kısa hikayesine; geçtiğimiz haftalarda Onur'la Harem Café'de otururken, Onur'un karşı masada tek başına oturan bir bayan ziyaretçinin elindeki su şişesi dikkatini çeker ve ardından şu cümleleri ekler:
"Hacı, kızın elindeki şişeyi gördün mü? Değişik bi' markaya benziyo... Sonra ben: "Anaa hakkaten lan, ne acaba? Hacı n'apsak, bu suyu mutlaka almam lazım!! Japon heralde, inşallah İngilizce biliyodur. Onur: "Hacı yanına gidip iste yaa n'olucak" şeklinde geçen diyaloğun akabinde ben soluğu kızın yanında aldım ve biraz çekinerek etiketi istedim. Valla pek İngilizce bilmiyodu anladığını sanmıyorum ama sonuçta muradımıza erdik ve bu etiketi aldım. Bu, elimdeki yine ünik parçalardan biri oldu. Aydın'da üretilen bu suya İstanbul'da hiç rastlamadım.
Bu, bir ziyaretçiden istediğimiz ilk su oldu ve bundan sonra artık nerde değişik bir su markası görsek anında gidip ister olduk herkesten. Hatta Onur'la Ertuğrul Muayede Salonu'nun çıkışına ara sıra gidip etiket avcılığına çıkar oldu :) Onur bi' ara çöp tenekelerine bile göz dikmişti!!! :))) Allahım bu bi' virüs gibi yayıldı herkese, kim nerde bi' su görse sağolsunlar benim için temin etmenin yollarını arıyorlar :)) bu gerçekten inanılmaz bi' şey!! Arkadaşların hepsine canı gönülden teşekkür ediyorum o kadar yürekten destekliyorlar ki bu koleksiyon artık benim değil onların :))) Sağolun var olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder