21 Ekim 2009 Çarşamba

TOPÇAM MADRAN

Üretildiği Yer: Çine-AYDIN
Etiketin Durumu:
İyi
Çıktığı Kaynak:
Madran Dağı
Yedek:
Yok

Hey gidi İzmiri hey gidi öğrencilik yıllarım dedirten bir su... Koleksiyonun ilk yerleşimcilerinden Topçam Madran Su'yu bir gün Bornova'da gezerken, Manavkuyu'da bir marketten almıştım çok net hatırlıyorum, sırf etiketi için almıştım :) Bu arada İzmir'den üniversite ve ev arkadaşım sevgili Mesut Sakar'ın katkılarını unutmadan ona teşekkür ediyorum. O'nun getirdiği etiketler de mevcut.

1 yorum:

  1. sık,sık çıkan haberlerden edindiğim bilgiler dahilinde bu satırları yazmak luzumunu duydum şiselerdeki rakkamlar hiç te iyi değil elimde 2 adet damacana var ikiside 7 önerilen 3,6 ve 7 rakkamlı damacanardan uzak durmamız gerektiği söyleniyor bunları imha edip yerine uygunolan malzemeden olanlanlarla yenilemeniz olamazmı? zaten bundan böyle damacana tabanında 1 rakkamı olanı alacağım cevaplamak veya yorumu sayfanızda halka sunmak sizin bileceğiniz saygılarımla Turan Akçemen

    YanıtlaSil