19 Ekim 2009 Pazartesi

AYSU







Üretildiği Yer: Karacahisar Köyü- ISPARTA

Çıktığı Kaynak: Karacahisar Köyü

Etiketin Durumu: İyi

Yedek: Yok

Yine elimdeki en özel, ünik parçalardan biri; uzaklardan bir su, gül diyarı Isparta'dan. Koleksiyon emekçilerden sevgili Ertuğrul'un memleketinden bir su.. Akıllarda acaba Ertuğrul mu bu etiketi verdi diye bi soru oluşabilir ama hayır; nasıl katıldığına dair maalesef elimizde veri olmayan sulardan biri. Baran'ın da hafızasında da bir veri yok gerçi o ayrı konu :) vakt-i zamanında not alsaydım şimdi ne güzel bi şeyler yazıcaktım.

Sevgili izleyicilerim :) koleskiyonu dijital ortama aktarıp bunla ilgili blog sitesi açma fikri oluşuncaya dek her bir parçanın hikayesini not etme alışkanlığım yoktu. Dolayısıyla, aklımda kalan suların kısacık hikayesini paylaştım sizinle ve aklımda olmayanları da maalesef es geçmek zorunda kaldım. Ama herşeye rağmen, şu ana dek benim için etiket toplayan herkese de teşekkürü bir borç bilirim. Koleksiyon işini biraz daha profesyonelleştirince ve bu doğrultuda bunu bir sitede yayımlayınca artık her biri için ufak notlar tuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder